Event fotografering privat

Hva gjør en event fotograf?

Kort forklart så skal fotografen prøve å vise frem alt som skjedde og hvordan det hele så ut. Hvis du gikk glipp av eventen, skal du kunne nesten føle at du var der selv ved å se på bildene.

Det vanlige er at man tar før event bilder av lokalen\stedet og dokumenterer endringen og menneske effekten av det hele. Før event bildene kan ofte være nyttige for oppdragsgiver for å promotere lignende eventer i en senere tid eller se forbedringspotensialet til neste gang.

Det er alltid det viktigste hendelsene som prioriteres, dette selvfølgelig etter avtale med oppdragsgiver. Taler, ankomster, show, interaksjoner er ofte fokusbilder som skal tas.

Fotografen skal blende seg inn og skal selvfølgelig være lett å komme i kontakt med for gjester under eventen, slik at ingen føler seg utelatt.

Priser og antall bilder

Hvert oppdrag gjennomgås før event og du kan selv bestemme hvor lenge fotografen er til stede og hvor mange bilder som du ønsker.

Du har mulighet til å booke fra 30 min og opptil hel dag om dette skulle være ønskelig. Vi kan også gi prisavslag om eventen deler seg over flere timer, der du bare trenger fotograf for deler av dette.

FÅ PRISTILBUD ELLER BESTILL DIREKTE

Bilder av høy kvalitet

Kvalifiserte og meget erfarne fotografer

  • Gode kundereferanser
  • Ingen hemmelige priser
  • Fornøydsgaranti